Náplň práce:
- řízení a organizace úseku kvality
- vedení týmů podřízených
- koordinace veškerých činnost kvality
- nastavení procesů a jejich neustálé zlepšování
- zodpovědnost za efektivitu těchto procesů
- plnění cílů kvality společnosti
- komunikace se zákazníky, vyřizování a evidence zákaznických reklamací
- spolupráce při řešení reklamací dodavatelům s úsekem nákupu
- zaškolování nových pracovníků
- spravování pracovních postupů a směrnic
- kooperace s ostatními odděleními společnosti
- spolupráce při zavádění nových výrobků
- reporting vedení společnosti
Požadujeme:
- SŠ/ VŠ vzdělání technického zaměření, popř. řízení kvality
- znalost AJ
- znalost ISO 9001 a QMS
- znalost nástrojů kvality
- praxe v oblasti kvality strojírenského průmyslu výhodou
- schopnost vést a motivovat
- samostatnost, zodpovědnost, aktivní přístup k práci, schopnost technického a logického myšlení
Nabízíme:
- zajímavou práci na hlavní pracovní poměr s prostorem pro vlastní realizaci
- odpovídající mzdové ohodnocení, roční odměny závislé na výsledcích firmy
- zázemí stabilní společnosti
- firemní akce
- příspěvek na stravování
- kurzy anglického a německého jazyka
- dotované závodní stravování
Místo práce: Uherské Hradiště
Termín nástupu: dle dohody
Zájemci zašlete prosím motivační dopis a strukturovaný životopis poštou na: ALTECH, spol. s r.o., Průmyslová 1146, 686 01 Uherské Hradiště nebo e-mailem: personalni@altech.cz. Do předmětu zprávy NEZAPOMEŇTE uvést název pozice, o kterou se ucházíte.
aktualizováno: 2.7.2019