Často kladené otázky a odpovědi

Je na Vaše výrobky a zařízení nějaký státní příspěvek?

Ano, můžete o něj požádat Úřad práce v místě svého bydliště.

Jaká je výše příspěvku?

Při splnění určitých podmínek můžete na naše zařízení získat od státu velmi zajímavý finanční příspěvek – aktuálně je to minimálně 90% z celkové ceny za realizaci.

Jak získám cenovou nabídku?

Kontaktujte nás prosím emailem altech@altech.cz, přes Facebook nebo telefonicky – stačí zavolat na linku zdarma 800 303 304 a sdělit o jaké zařízení máte zájem, ze kterého kraje voláte a kontakt na vás. V co nejkratší době se vám ozve náš obchodní technik, který vše podrobně vysvětlí a domluví si schůzku přímo u Vás, příp. na místě plánované instalace.

Platím něco za návštěvu obchodního zástupce ALTECH a zpracování cenové nabídky?

Ne, veškeré poradenství poskytujeme klientům zdarma, včetně předběžného zaměření bariéry a vypracování cenové nabídky. Stejně tak je zdarma i předvedení a odzkoušení schodolezu přímo u klienta.

Zajišťuje ALTECH i stavební práce spojené s instalací nabízených produktů?

Ano, pokud se tak se zákazníkem dohodneme. Naše montážní skupiny jsou schopny zajistit veškeré stavební práce spojené s instalací našich zařízení, včetně zhotovení elektropřípojky.

Jakou záruku poskytuje ALTECH na své výrobky?

ALTECH poskytuje prodlouženou záruku 36 měsíců (o 12 měsíců delší než zákonnou), na ještě delší období je možno uzavřít servisní smlouvu.

Co mám dělat v případě poruchy zařízení?

Za kvalitu našich produktů ručíme, ale v ojedinělých případech se nějaká závada nebo porucha vyskytnout může. Někdy je to pouze nesprávnou manipulací, někdy je potřebný profesionální zásah našeho servisního oddělení. V každém případě nejdříve prosím zavolejte na naši servisní linku 572 420 574 a to od pondělí do pátku v čase 7-17:00 a náš technik s Vámi problém podrobně zkonzultuje a pokusí se najít vhodné řešení. V žádném případě se prosím nepokoušejte zařízení opravit sami.